Wojciech Karpiński
CENTER HEAD

Amway Business Center Europe

Wzrost produktywności i zaangażowania w jednym czasie
Godz.: 14:20-14:40
Zobacz agendę

O prelegencie

Wojciech Karpiński – od 2015 roku zarządza Amway Business Center, dostarczającym szeroką gamę usług biznesowych (finanse – w tym analiza i planowanie, komunikacja marketingowa, digital, IT – w tym zarządzanie projektami i integracja systemów, obsługa klienta, HR i in.).

Wcześniej, przez 10 lat pracował w Infosys BPO, zdobywając doświadczenia przywódcze w obszarach finansów, obsługi zamówień, relacji z klientami oraz business development. Ostatnio, jak Global Operations Head, odpowiadał za 6 lokalizacji największego klienta z sektora produkcji.

Jest promotorem LEAN i pasjonatem zarządzania zmianą.

O wystąpieniu

Przyniosę oszczędność – powiedział dyrektor SSC.
Ale masz przy tym utrzymać jakość – odpowiedział szef linii biznesowej.

Ta standardowa dla biznesowej rozmowy wymiana zdań porusza dwie kwestie, jednoczesnego wzrostu jakości i efektywności, które nie często idą w parze. Dokładając do tego aspekt niezmiennej, a zarazem niskiej rotacji pracowników, temat stwarza niezłą zagwozdkę dla menadżerów.

Czy możliwym jest, dokładając pracownikom trudności i zadań wynikających ze zmiany stylu i metody pracy, osiąganie wyższych wskaźników biznesowych z jednoczesnym pozytywnym wpływem na ich satysfakcję i rotację?

Na żywym przykładzie usług centrum finansowego Amway opowiedzą o tym Wojciech Karpiński i Joanna Bigaj.

Kluczowe zagadnienia:

„U nas się nie da, jesteśmy specyficzni”
Czy generowanie oszczędności pociąga za sobą spadek jakości świadczonych usług?
Czy doskonalenie to dodatkowa praca, która powoduje spadek satysfakcji pracowników?
Jak Strategia LEAN może wpłynąć na rotację pracowników?
Jak LEAN jest postrzegany przez pracowników?

Debata

Debata prowadzona będzie w formie otwartej dyskusji wraz z interkacją z publicznoścą. Uczestnicy debaty odpowiedzą m.in. na takie pytania jak:

Jak przeprowadzić skuteczną i trwałą transformację organizacji?
Czy wzrost produktywności i zaangażowanie pracowników idzie w parze?
Jakie cechy powinien posiadać Lider, aby tworzyć efektywne środowisko pracy?
Jedynie 15% pracowników w skali światowej odczuwa satysfakcję w pracy – co to oznacza dla organizacji?
Czy strategiczne podejście do LEAN może wpływać na wskaźnik EESS?

Uczestnicy debaty podzielą się wspólnie z publicznością swoimi doświadczeniami, przedstawią własną perspektywę zagadnienia, wskażą ścieżkę, jaką organizacja powinna podążać, aby realizować skuteczne i trwałe transformacje.