Radek Drzewiecki
Founder

Leanpassion

Od narzędzi i projektów do Strategii LEAN
Godz.: 16:00-16:40
Zobacz agendę

O prelegencie

Radek Drzewiecki – jego misją jest inspirowanie ludzi, by nie marnowali swojego życia, a firm do stwarzania warunków, w których wszyscy mogą wygrywać.

Do niedawna, przez prawie 13 lat, był CEO Leanpassion – lidera transformacji LEAN w Polsce. Zdobył doświadczenie, współpracując z dużymi markami, między innymi P&G czy KGHM. Obecnie całkowicie zaangażowany w rozwój Keepylife – aplikacji, która umożliwia życie pełnią życia, zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej. Już niedługo ukaże się jego książka „Strategia LEAN”, która odchodzi od stereotypowego postrzegania LEAN jako narzędzi i projektów wdrożeniowych, a kładzie nacisk na transformację opartą na ciągłym doskonaleniu procesów i zaangażowaniu pracowników.

Prowadzi treningi i wykłady z transformacji strategicznej oraz przywództwa – Leadership 734.

Ukończył Wyższą Szkołę Zarządzania w Warszawie (tytuł MBA), The Polish Open University, Politechnikę Wrocławską, a także Porsche Lean Akademie w Stuttgarcie oraz kurs w Shingijutsu Global Co.

Prywatnie jest oddanym kibicem Realu Madryt i miłośnikiem psów rasy cane corso.

Jego życiowe motto to: „Chcę, żeby firmy były świetne, a ludzie szczęśliwi”.

O wystąpieniu

Ponad 90% projektów się nie udaje – jedną z przyczyn jest zaszufladkowanie LEAN jako zestawu narzędzi i projektów. Podczas wystąpienia obalone zostaną mity na temat LEAN oraz zostanie zaprezentowane systematyczne podejście do trwałego budowania angażującego środowiska pracy w firmie (wszyscy mają wspólne cele, nikt niczego się nie domyśla i każdy ma swój udział w realizacji strategii). Radek Drzewiecki podczas swojego wystąpienia przeprowadzi uczestników przez 5 kroków transformacji strategicznej organizacji, począwszy od budowania sensu istnienia (misja, wizja, wartości, cele strategiczne), kończąc na tworzeniu w organizacji modelu przywództwa, w którym liderzy nie improwizują a świadomie podłączają ludzi do strategii. Dzięki temu firmy mogą stawać się „Great Company, Happy People”.

Kluczowe zagadnienia:

Wielka 5 patologii biznesowych – dlaczego tak niewiele „projektów się udaje”?
Czy LEAN może być pojmowany w ujęciu strategicznym – od narzędzi i projektów do Strategii LEAN
Leadership 734 – jak pozbyć się silosów i zaangażować wszystkich w doskonalenie?
5 kroków Transformacji Strategicznej – jak podłączyć ludzi i procesy do strategii?
Czym się różni przywództwo od zarządzania?